Szanowni mieszkańcy!
Informujemy, że w oparciu o obowiązujące zaostrzone zasady bezpieczeństwa od 25 stycznia 2022 roku Urząd Miasta Żagań zmienia zasady przyjmowania interesantów. Tylko cztery wydziały będą prowadziły bezpośrednią obsługę mieszkańców – zawsze wyłącznie po wcześniejszym umówieniu telefonicznym. Od 25 stycznia zamknięta zostanie kasa, pozostałe wydziały magistratu, natomiast dyżury Burmistrza Miasta Żagań będą odbywały się wyłącznie telefonicznie (przez Sekretariat).
W godzinach od 9.00 do 12.00 przyjmowane będą osoby umówione w Urzędzie Stanu Cywilnego (15 osób), Wydział Podatków i Opłat (20 osób), Wydział Spraw Obywatelskich (20 osób) oraz Wydział Świadczeń Społecznych (20 osób). W sprawach sporządzenia aktu zgonu USC przyjmie interesantów bez uprzedniego umówienia.
Podstawowe numery kontaktowe do Urzędu Miasta Żagań:
Sekretariat: 68 477 10 40
Punkt podawczy: 68 477 10 10
Opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi: 68 477 10 23
Wydział Podatków i Opłat: 68 477 10 22
Wydział Świadczeń Społecznych: 68 477 10 80 oraz 68 477 10 84
Urząd Stanu Cywilnego: 68 477 10 65
Wydział Spraw Obywatelskich: 68 477 10 58 oraz 68 477 10 59.
Wszystkie wnioski dostępne są w formie elektronicznej na www.bip.zagan.pl oraz przy punkcie podawczym w budynku przy placu Słowiańskim 17.
Wnioski niewymagające osobistego stawiennictwa należy zostawić w urnie przy wejściu do Urzędu (parter magistratu). Przed wrzuceniem dokumentu można potwierdzić datę wpływu w punkcie podawczym.
Przypominamy przedsiębiorcom, że do urny NIE MOŻNA wrzucać żadnych dokumentów dotyczących prowadzonej działalności – te należy składać wyłącznie osobiście w Wydziale Spraw Obywatelskich!
Elektroniczny kontakt z Urzędem Miasta Żagań:
Adres e-mail jednostki – [email protected]
Elektroniczna Skrzynka Podawcza Urzędu Miasta Żagań – 6581xuoheg/skrytka
Urząd Miasta Żagań, 68-100 Żagań
Rachunek: Santander Bank Polska S.A. I O/Żagań, 66 1090 2558 0000 0006 4000 0100
0 odpowiedzi